אגוזי קשיו מדוע חשוב לשלב אותם בתפריט היומי?

October 24, 2017

קשיו לחיזוק הג'ינג לא מזיק..ידעתם שקשיו תורם להגברת פיגמנט מלנין ובכך מפחית צמיחת שיער לבן?🧓👵

 

קשיו מבין האגוזים הכי בריאים שקיימים, מכיל שומן בלתי רווי -חומצה אולאית, שפע מינרלים חיוניים: נחושת, זרחן, מנגן, מגנזיום, אבץ.

שילוב אגוזי קשיו בתפריט יעזור בהורדת הסיכון למחלות לב, הם עשירים בנחושת שעוזרת במלחמה ברדיקלים חופשיים, מניעת סרטן, חיזוק העצמות בגוף...

קשיו מגביר את ייצור פיגמנט מלנין שמתקשר לשיער ולעור ,שילוב קשיו בתפריט ישפר את מראה העור ואף יפחית היווצרות שיער לבן שנוצר בשל ירידת המלנין. (בראייה סינית חוסר גי'נג שגורם להלבנת שיער מוקדמת).

המלנין הוא פיגמנט (צבע) שבנוי מסוג אחד או יותר של פולימרים. מלנין מיוצר ע"י תאים שנקראים מלנוציטים שמצויים בשכבת התאים התחתונה של שכבת האפידרמיס בעור.

עם הזמן ייצור המלנין פוחת, אך יש דרכים טבעיות להגביר את הייצור שלו בגוף: אכילת קשין תורמת להגברתו (מכיל נחושת שחיוני ביצירת המלנין).
 

קשיו תורם במניעת סרטן הוא מכיל פרואנתוציאנידינים שעוזרים לפגוע ולהרעיב תאי סרטן ועוצר את ההתחלקות שאינה תקינה בתאים.

מחקרים הראו שקשיו מפחית סיכון לסרטן מעי גס.

מכל האגוזים קשיו מכיל הכי מעט שומן שרובו חמצה אולאית (שומן בלתי רווי).

מחקרים מראים שחומצה אולאית תורמת לבריאות הלב ומפחיתה טריגליצרידים.

קשיו מכיל מינרל מגנזיום שתורם להורדת לחץ הדם ומונע התקפי לב, ידוע כי מחסור במגנזיום יכול לגרום ללחץ דם גבוה, מתיחות בשרירים, מיגרנות, כאבים, עייפות.

 

חשוב: לקנות קשיו טבעי ולא קלוי שמכיל המון מלח! 

ההמלצה: 8-10 אגוזי קשיו ליום.
 

 

מתכון לגבינת קשיו טבעית ובריאה:

כוס אגוזי קשיו טבעיים לאחר השרייה בלילה במים.

מיץ מלימון קטן

3 שיני שום

קורט מלח

שמן זית (לא חובה)

מים לפי הצורך

 

ההכנה: לטחון הכל ביחד עד למרקם חלק, להוסיף מים עד שמגיעים למרקם הרצוי. ניתן במקום מים להוסיף חלב קשיו של אלפרו או חלב צמחי אחר.

_________________________________________

 

 

_______

למחקרים: /www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4779481

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

פוסטים אחרונים:
Please reload

ארכיון: